Take Eat Easy, de Belgische start-up die het aan huis leveren van maaltijden opnieuw wil uitvinden, heeft zijn eerste fondsenwerving met succes...
De Formats Taskforce van het IAB heeft de IAB-normen bijgewerkt. Deze update heeft ten doel de productie van banners te vereenvoudigen en te...
De digitale reclamemarkt ondergaat vandaag zoals geweten permanente en diepgaande wijzigingen: er verschijnen nieuwe technologieën, nieuwe spelers,...
Verrassend nieuws uit Antwerpen. Prophets heet niet langer Prophets. Tom Willemkens, profeet van het eerste uur, verduidelijkt waarom: ‘Gedurende...
De klantenervaring evolueert voortdurend, vooral in het kielspoor van digitale marketing. De technologie en de software die marketeers de kans bieden...
De 3e editie van het Real Time Bidding forum bracht meer dan 120 mensen op de been om de mogelijkheden van RTB en de verschillende case studies van...
Philippe Bindels en Myriam Blanpain hebben maandag hun functie neergelegd. De tewerkstelling bij het agentschap komt niet in gevaar....
Stel, je zit in een meeting en je ontwikkelt samen met je team een nieuw, innovatief idee voor een product of dienst. Volgens plan moet je het idee...
Maart is nog niet voorbij, maar zijn orderboekje laat Advinci al wel toe om een eerste trimester 2015 te melden met meer dan 50% groei. Na een...
De Belgische start-ups hebben een gemeenschappelijk manifest opgesteld, en vijf eisen overhandigd aan Alexander De Croo tijdens de Tech Start-Up Day....
The Reference kondigt vandaag aan dat ze Sitecore Platinum Implementation Partner is. Sitecore, de wereldleider in customer experience management...
Einde 2014 kwamen bij een wedstrijd voor de toekenning van het communicatiebudget van Porsche 3 agentschappen tegen elkaar uit....
Moovly, een Belgische platform dat helpt bij het creëren van animaties en multimedia content, heeft verleden maand de kaap van het kwart miljoen...
Emakina Group en het Spaanse digitaal agentschap Bubblegum kondigen hun samenwerking aan. De overeenkomst geeft Emakina bijkomende lokale kennis...
De Amerikaanse instantie die optreedt als toezichthouder voor de telecommunicatiemarkt, heeft besloten om strenge regels op te leggen aan de...
Digitaal agentschap Wijs realiseerde in 2014 een winststijging van meer dan 400%. Het leeuwendeel daarvan wordt rechtstreeks in de mensen...
"Inspiring Fifty" bepaalt wie de vrouwen zijn in leidinggevende positie in de technologiesector, moedigt hen aan en zet hen in de schijnwerper, en is...
Na een internationale pitch heeft Tiffany & Co. beslist om samen te werken met MEC. Het uittredend bureau is Universal Media....
Het klassement van de “100 grootste digitale bureaus” in België werd opgemaakt op basis van brutomarges verkregen in 2014. Alleen bedrijven die...
Peter Grypdonck, CEO van Vente-Exclusive, zal het bal openen op de e-Commerce Summit, op 25 februari eerstkomend....
Online
Digimedia
Discover all editions